FAQ

1. Hoe kan ik betalen?
Je kan op verschillende manieren betalen.
 - overmaken
- paypal
- IDeal - via stripe*

* betalen met stripe als optie? Dan kan je de keus maken om via IDeal te betalen.
Door bij betalen te kiezen voor powerd by stripe word je doorverwezen naar een tussenpagina, deze is veilig!

En kan je kiezen om met IDeal te betalen. Wanneer je de betaling voltooid keer je terug naar Lucky Equest.

2. Wat is de levertijd?
Je kan je bestelling binnen 5 tot 10 werkdagen in huis verwachten.
Wanneer de betaling ontvangen is krijg je een mail met betalingsbevestiging.
Ook ontvang je een mail wanneer je bestelling is verzonden.

3. Hoe plaats ik een bestelling?

Via de webshop kan je de gewenste product in je winkelmandje toevoegen.
Wanneer je bent uitgeshopt, kun je de bestelling afronden door naar je winkelwagen te gaan en op afrekenen te klikken.
Hier vul je alle benodigde gegevens in en rond je je bestelling af.

Ook is er (nu nog) een mogelijkheid te bestellen via de instagram  DM van Lucky Equest.
* alleen wanneer je dichtbij woont en je het zelf kan ophalen.

4. Hoe was ik de producten?

Alle producten kunnen in de wasmachine op 30 graden, en het liefst binnenstebuiten!
Zo blijven de producten voor een lange tijd goed.

Handwas is ook mogelijk.

 

5. AMBASSADEUR/Sponsor?
Soms wordt er een oproep gedaan op onze Instagram pagina, houdt deze in de gaten als je interesse hebt.

6. Kan ik het product retour doen?

Momenteel hebben wij deze mogelijkheid nog niet.

Mocht het product echt niet passen neem dan even contact met ons op, dan kunnen we samen kijken hoe we dit gaan oplossen!
Neem het liefst bij twijfel over de maten even contact met ons op.